Svettigt helkroppspass

Jag är tillbaka till det läget när jag maskar på gymmet... Inte när jag går på pass såklart, för då är jag alldeles för mycket utav en tävlingsmänniska för att vara ”sämre” än dom runt omkring mig, hehe. Men när jag inte går på pass, utan bara är på gymmet, har jag blivit lat igen. Okej, jag vet att det låter kostigt med att ha orden lat och på gymmet i samma mening. Men jag ska förklara. 9/10 fall tillbringar jag mer än hälften av träningspasset med att gå en pw på löpbandet framför en tv-serie (vilket inte är så himla jobbigt direkt) istället för att faktiskt köra något som får en att svettas och låter musklerna skrika (något som faktiskt är jobbigt). Dumt!

Så jag kikade tillbaka på min egna blogg och hittade det här ⬇️ passer jag satte ihop för ett år sedan. Idag ska jag hålla en BodyJam, men imorgon då får det bli passet nedan. Någon mer som är på? =)

Svettigt helkropps-pass:

♥ 10-30 minuter uppvärmning alt längre cardio på crosstrainern

♥ 30/30/30 - intervaller (30 sek första övningen, 30 sek, andra, 30 sek första och sen vila 30).
Set 1, Set 2, Set 1 och sen Set 2

Set 1:
Övning 1: plyohopp på step-up-bräda
Övning 2: Klättrande armhävning över brädan

Set 2:
Övning 1: 8 höga knän + 2 tuckjumps
Övning 2: Crosscrawl

♥ Tabata-intervaller (jobba 20 sek, vila 10 i 8 rundor med 2 övningar)

Intervall 1:
- Lunges med frivändningar

- Push-press-ups

Intervall 2:
- Burpees med tuckjumps

- Flyes med viktplattor

Intervall 3:
- Combo av stående planka, hoppa benen in-ut-in-ut, armhävning, hoppa benen osv

- Hoppandes enhands-snatch med viktplatta

Intervall 4:
- Skaterjumps

- Plankan med knädrag till armbåge

Intervall 5:
- Jumping lunges

- Lateralt hopp med viktplatta i rotation

Gillar

Kommentarer

Matildaberlin
Matildaberlin,
Yasmine,
Så fort jag blivit tillräckligt frisk för att träna så ska jag testa detta! Dock får jag modifiera det lite då min tå inte klarar lunges eller plankan (riktigt surt är det, men skönt att man kan träna ändå hahha!) 😊 Kram <3
www.yasmissy.blogg.se
Matildaberlin
Matildaberlin,
Oh no! Hatar sånt! Men det bästa är ju att man alltid kan ändra till något man kan göra själv =) Kör hårt fina <3
nouw.com/matildaberlin
emmaoalva
emmaoalva,
Du är GRYM! Känslan efter är ju bäst!!!
nouw.com/emmaoalva
Matildaberlin
Matildaberlin,
Men åh TACK! Och verkligen <33
nouw.com/matildaberlin
Cindy,
Wow så flink!
nouw.com/cindyllb
Matildaberlin
Matildaberlin,
Hihihi! Tack fina <3
nouw.com/matildaberlin
ebba,
låter som ett bra pass , det ska jag absolut testa på någon dag på gymmet 😊
eenilsson.blogg.se
Matildaberlin
Matildaberlin,
Hoppas du gillar det fina <3
nouw.com/matildaberlin
happyM
happyM,
Pass kan verkligen vara superbra!! ❤️
nouw.com/happym
Matildaberlin
Matildaberlin,
Men verkligen!! =) Kram <3
nouw.com/matildaberlin
linneassofie
linneassofie,
Wow du är grym!! Ska testa det passet 😃 <3
nouw.com/linneassofie
Matildaberlin
Matildaberlin,
Do it! Hoppas du gillar det =) kram <3
nouw.com/matildaberlin
Pauline,
härligt! saknar att träna, har så ont i höften så har inte kunnat göra de på 2 veckor 😟
lillafrokenhurtig.blogg.se
Matildaberlin
Matildaberlin,
Men oh noo! Förstår verkligen det! Hoppas det blir bra snabbt!! Kram <3
nouw.com/matildaberlin
Carolina,
Ändå skönt att köra i sin egna takt! 😃
knaset.com
Matildaberlin
Matildaberlin,
4foodies
4foodies,
Såå härligt!
nouw.com/4foodies
Matildaberlin
Matildaberlin,

Instagram @matildaberlin

Instagram matildaberlinInstagram matildaberlinInstagram matildaberlinInstagram matildaberlinInstagram matildaberlinInstagram matildaberlinInstagram matildaberlin