Paket från Loreal

Innehåller affiliate-länkar

Mitt permanent rosa färgade hår vart ju långt ifrån permanent. Närmare bestämt höll det i en dusch. Inte det roligaste direkt. Så för ett par dagar sedan skrev jag ett mail till Ica Maxi där jag köpt färgen och frågade om man kunde göra någon slags reklamation på den. Jag fick ett jättegulligt svar om att självklart skulle jag få pengarna tillbaka om jag kom in, men att hon också tipsade mig om att också kontakta Loreal. Sagt och gjort skickade jag ett mail till dom med


Även från dom fik jag ett jättegulligt svar om hur mycket dom beklagade den misslyckade färgningen och bad mig återkomma med lite biler på mitt hår, svar på hur mitt hår var innan, om det hade behandlats, vilken min naturliga hårfärg var också vidare. Så jag knäppte lite bilder, svarade på frågorna och skickade iväg till dom


Nästan på direkten kom ett så häääääär långt svar (visuallisera hur jag håller händerna framför er och demonstrerar hur långt det faktiskt är) där dom förklarade hur hårfärger fungerar, att hår kan mättas eller vara för glatt för att färgen ska fastna osv osv. Och längst ned i mailet stod texten:

"Vi vill gärna skicka ett närande hårvårdset till dig att vårda ditt hår en period och nya hårfärger alternativt en härlig paket med kosmetiska produkter"

Hur bra kundservice???
Jag kan då inte tänka mig något bättre bemötande!


Idag kom paketet! Ihhh! Den lyckan alltså!
Eftersom att jag inte vill påfresta mitt hår mer så bad jag om sminket.
Nöjd tjej? Utan tvekan!

Gillar

Kommentarer

artibus
artibus,
Men så underbart!! Hoppas det blir bättre nu <3
nouw.com/artibus
Matildaberlin
Matildaberlin,
Men eller hur??? =) Kram <3
nouw.com/matildaberlin
MiHome
MiHome,
så himla bra gjort av dig! man ska verkligen säga till om man är missnöjd. Efter att ha jobbat med reklamationer förstår man värdet i det. Du som konsument ska få det du betalar för och företaget vill såklart att du ska bli nöjd. Att reklamera gynnar företagets utveckling, hur ska de annars kunna bli bättre? Det där paketet visar verkligen att Loreal har sina konsumenter i fokus! <3 hoppas produkterna är bra också 😉 kram på dig vännen!
nouw.com/mihome
Matildaberlin
Matildaberlin,
Jag har faktiskt aldrig tänkt på det så, men ja! Det är ju verkligen SÅ sant!! Kram fina <3
nouw.com/matildaberlin
Denise,
Vilken kundservice! 😊
hundlivet.se
Matildaberlin
Matildaberlin,
emmel
emmel,
Men vilken bra kundservice det var 😃
nouw.com/emmel
Matildaberlin
Matildaberlin,
Eller hur? Bästa verkligen!! <3
nouw.com/matildaberlin
Trollet,
Wow, gulligt!
lchftrollet.blogg.se
Matildaberlin
Matildaberlin,
Josefinnorberg
Josefinnorberg,
Snacka om grym kundservice, det där är egentligen bästa sättet att marknadsföra sig. Önskar att alla företag tänkte så ❤️
nouw.com/josefinnorberg
Matildaberlin
Matildaberlin,
Men eller hur?? Så himla bra! <3
nouw.com/matildaberlin
Lillymihlte
Lillymihlte,
Men gud så underbart, galet vilka grejer du fick hem!! Otroligt bra service! <3
nouw.com/lillymihlte
Matildaberlin
Matildaberlin,
Eller hur?? Bästa!!! <3
nouw.com/matildaberlin
kovacevic
kovacevic,
Grym kundservice verkligen! Precis så ska det vara om något med produkten är fel 😊 <3
nouw.com/kovacevic
Matildaberlin
Matildaberlin,
Men alltså ja! Så himla bra!! <3
nouw.com/matildaberlin
Emmamehrali
Emmamehrali,
Riktigt nice ju! 😍
nouw.com/emmamehrali
Matildaberlin
Matildaberlin,
Eller hur?? BÄSTA! <3
nouw.com/matildaberlin
JuliaVNMelin
JuliaVNMelin,
Det kallar jag service👏🏼👍🏼👌🏼💗
nouw.com/juliavnmelin
Matildaberlin
Matildaberlin,
Men eller hur?? SÅ jäkla bra!! <3
nouw.com/matildaberlin

Instagram @matildaberlin

Instagram matildaberlinInstagram matildaberlinInstagram matildaberlinInstagram matildaberlinInstagram matildaberlinInstagram matildaberlinInstagram matildaberlin