Kostym, jobb kl 22 och svettigt träningspass

Godmorgon hjärtan!

Eller jag tar faktiskt tillbaka det, för God är den inte riktigt. Inte än i alla fall. Ge mig en stor kopp kaffe och lite tid att vakna till först. Sen kan ni få en God morgon. Jag fick sova länge både i lördags och söndags, och tur var väl det för så mycket sömn blev det inte inatt. Efter en hel helgs budgivning, förhandling och försening (heja SJ....) så blev det kontrakt vid 22:30 igårkväll. Så jag var inte hemma förens efter midnatt och som vanligt ringde larmet innan 06 imorse. Men vad gör man väl inte för ett kontrakt? Ett helt fantastiskt sådant skall tilläggas.

Det är så intressant och kul hur man förändras. Jag minns själv hur jag precis i början av min karriär var hemma hos min kollega och hans tjej (jag och hon hade bokat in en middagsdejt eller något). Det var sen kväll, vi satt och snackade och drack ett glas bubbel eller två. Klipp till att han får ett samtal, drar på sig kostymen och går för att skriva kontrakt klockan 22-isch. Jag tyckte det var så sjukt konstigt. 1. Vem svarar på jobbtelefonen så sent? 2. Vem går in till kontoret så sent? 3. Vem tar på sig en kostym så sent? Och nu är jag där själv. Iförd kostym, fullt sminkad och påväg in till jobbet klockan 22-ish en söndagskväll.

Jag tänker absolut inte sticka under stolen med att jag är äckligt trött idag (I needs my beauty sleep) men det är bara att köra. Då är jag så glad att jag på bussen hem igår passade på att planera dagens gympass. Någon som är på att testa?

Måndags-passet

Jobba 50 sekunder, vila 10. Kör 4 omgångar av samma övning innan du tar 30 sek vila ocg byter till nästa.
Dvs jobba övning 1 50 sek, vila 10, övning 1 50 sekunder, vila 10, övning 1 50 sekunder, vila 10, övning 1 50 sekunder, ta 30 sekunder vila och byt sen till övning 2.

Övning 1: Reverse lounges

Övning 2: Goblet squats

Övning 3: Bulgarian split squats (H ben första 50 sek, V nästa 50)

Övning 4: Overhead extensions

Övning 5: Armvävning + renegade rows

Övning 6: DB Devil press

Övning 7: Situps med platta

Övning 8: Arnold pressar (första 50 sek) + Lateral raises (nästa 50 sek)

Övning 9: Höftlyft med band + Donkey kickbacks (H första vändan, V andra)

Övning 10: Squat med press

And you’re done!

Gillar

Instagram @matildaberlin

Instagram matildaberlinInstagram matildaberlinInstagram matildaberlinInstagram matildaberlinInstagram matildaberlinInstagram matildaberlinInstagram matildaberlin